Wednesday, November 8, 2017

拍出水潤肌膚~Straw 保濕海棉棒 拍拍樂


平時使用護膚品化妝品就多,但係化妝小物其實都係必需㗎!

今次試用Straw 保濕海綿棒 拍拍樂,覺得好舒服好得意,可以自家做到面膜效果,要介紹下俾大家先!

將海綿拍拍樂用水浸軟佢,本來係硬硬的,但濕水後大約一分鐘就會變成粉撲咁軟綿綿。

將佢揸乾水分,之後再到爽膚水上去。

然後在面上輕輕拍打就可以做到保濕效果㗎啦!傳說話拍打100下就等如自己做咗個保濕面膜唔知係唔係呢?等我示範下畀大家睇啦。

海綿拍拍樂,拍上面上嘅感覺超舒服,海綿好柔軟,加咗爽膚水之後,涼浸浸的,本來好頭痛又精神緊張,拍完感覺放鬆晒,好治癒!


除咗用拍嘅方式都可以用提拉嘅手法幫眼角,法令紋做提升同按摩,我仲利用佢圓邊嘅一面拍打埋鼻翼位置,咁就可以全面360度全部都拍到水分。

幫塊面按摩之餘,心情都好放鬆,本來做嘢做到好頭痛都覺得輕鬆曬!唔怪得叫拍拍樂啦!我拍咗大概三分鐘已經超過100下,大家睇下效果,拍完成塊面真係好水潤好有光澤,真係好似做完個保濕面膜咁!

最重要係好舒服,一邊睇電視一邊拍,可以善用時間呢!佢性價比高,只售港幣38元,每次用完清潔後吹乾佢,可以重複多次使用,真係好抵玩,大家有興趣可以試下。

Straw 保濕海棉棒 拍拍樂
 
想購買的話,可到香港分銷商My Princess HK 我的公主」購買呢!


香港正品分銷商 Instagram: @myprincessyoyo

微博: @MyPrincess我的公主美妆-香港

產品試用由Straw香港代理商提供

免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢



歡迎邀請試用出席活動:doraemonying@hotmail.com
Facebook Fan Page: https://www.facebook.com/dorischandiary/

No comments:

Post a Comment