Friday, October 5, 2018

Girlboss by Master Kama派對談心熱點

Girlboss by Master Kama 終於喺屯門開咗分店,之前荃灣開分店但係唔就腳過去食,而家屯門友有口福啦! 我都約朋友收工過去,睇下有咩特別野食先。

環境真係好粉紅少女風!喺商場裏面,有個開放式餐廳,感覺特別開揚而且輕鬆。用咗啲氣球同埋圓形波波燈裝飾,好啱搞派對慶祝生日。少女談心都非常適合呢!







餐牌就這三頁,前菜、小食、主菜、飲品等,都好清楚地列出食物材料, 就算改咗個特別啲嘅名,大家都可以知道係咩食物嚟嘅。
我們點咗三個主菜和兩杯飲品試下先。


  香烤焦糖黑醋豬肋骨配和風柚子沙律和薯條$118

  豬肋骨已經煮到好淋,外面有焦糖抹著烤,味道不是BBQ味,因為加了黑醋,令烤過的豬肋骨不會太乾身,汁多肉滑,香口感不多,反而有點像糖醋排骨味道。這就是Girlboss by Master Kama的fusion力量!
和風柚子沙律,味道很不錯!因為也下了黑醋,而且有青瓜粒,加上沙律菜新鮮,食完口腔清新,配焦糖黑醋豬肋骨一起吃,中和濃味,很相配呢!薯條方面,原來是混合了蕃薯條和普通薯條兩款,我比較喜歡食蕃薯條,因為是特別香甜的。





  龍蝦包$148, 可選沙律或薯條,我揀咗沙律, 因為呢度啲沙律菜真係幾新鮮,食多啲蔬菜,增加膳食纖維也不錯。

麵包質地好鬆軟, 比起厚多士還要鬆化,非常好味!裏面切開中間,夾著沙律醬和龍蝦肉,因為有沙律醬和蔬菜的關係,不會覺得肥膩。龍蝦肉新鮮爽口又香甜,原來與麵包夾著一起吃,口感特別爽!這個fusion菜十分有創意呢!


香草烤雞鮮茄忌廉扁意粉$88, 除了香草雞肉,上面還灑了一片片的芝士。

雞肉有六片,也不算少了。 雖然用香草烤過,味道也不算特別香濃,屬於清淡味道的雞肉。肉質 比想像中要爽口,不會太乾。番茄醬忌廉意粉側非常有口感,意粉沒有煮得過淋,吃起來煙煙韌韌,番茄醬不會太酸,加上芝士片越吃越香,吃完也不會特別口乾,連平時不吃蕃茄醬的朋友也大讚不錯!

最後試一試他的特式homemake飲料。巧克力可樂$48, 一定要伴匀忌廉和可樂才開始喝,否則可樂的味道和朱古力忌廉的味道完全分開,就吃不出這個飲料的特色, 原來朱古力忌廉溝可樂,會變成朱古力梳打,但味道會更加香甜一些,有四粒可樂軟糖在杯面裝飾,真的很有創意,兒時回憶返曬嚟。

白桃味紳士茶(烏龍茶) $45, 味道清甜,白桃味是我的至愛,喜歡他有夏日清新氣息,微微甜味,茶也可以消除油膩。烏龍茶茶味香,但不會太濃,很適合我這些喜歡清淡味道的人,而且杯底有桃味的蒟蒻粒粒,粉橙色很吸引,真的很有少女味!

這裏的環境真的很適合談心或開派對,相信一眾女士們都會喜歡在這裏飯聚, 埋單$492,人均消費二百多元一位還可以接受。

No comments:

Post a Comment