Sunday, November 11, 2018

東海大閘蟹宴好有新意!

話說一年一次食大閘蟹嘅時候又到了,約埋屋企人去咗東海酒家,喜歡佢有個「大閘蟹•淺嚐」套餐,有七道菜,每位$398,價錢不算貴啊!




還有一個大閘蟹盛宴,不過我哋人少,都係叫淺嚐套餐抵食啲。 另外仲見到時令大閘蟹小菜,都好吸引, 於是加多個生拆蟹粉扒豆苗,時價,今日嘅價錢係$280,可以接受。



先上蟹粉小籠包, 一籠有兩隻,是一位的分量,見到裏面的湯汁皮薄餡靚!



咬開裏面,湯汁熱騰騰要噴出嚟真係超多湯 蟹粉味超濃! 不用點醋,就咁食原汁原味已經好香甜。食完小籠包,就想即刻食大閘蟹,期待蟹膏蟹肉的香!



東瀛花菇螺頭燉雞湯,上桌時還是熱辣辣的,湯味超級濃郁,已經燉出螺頭、花菇和雞肉的香味;花菇超大粒厚肉,吸收晒燉湯的味道;每碗湯都有上述三種材料,有得飲又有得食,絕對是飲中湯的享受,好好味!


食大閘蟹啦!上桌時還是熱辣辣的,要慢慢拆蟹;呢度服務好好,如果你唔識拆蟹,職員可以幫你快手地拆蟹。



大閘蟹每隻約四兩重,不算大隻,拆開蟹膏還可以,蟹膏新鮮的黃油香,睇見就流口水了,蟹肉也很嫩滑鮮甜。 食用大閘蟹最緊要有品質驗證,因為怕來源不明的大閘蟹受到污染,不宜食用;而這是東海酒家從江蘇新鮮運到的,也通過了品質檢驗,所以可以安心食用。 每人吃兩隻大閘蟹,份量已經很足夠了。



濃湯淮山浸時蔬, 雖然沒有蟹肉,就是要在吃完大閘蟹後清一清口腔。這道菜看似清淡,但實質湯味濃郁,菜心非常鮮甜,嫩口冇渣,淮山也非常爽口,這樣的配搭很有創意呢!


生拆蟹粉蒜蓉包,每位兩件,我們三人,就將份量一起上。見到蟹粉的砂鍋還在滾起的,是職員上桌前把蟹粉再翻滾一次,熱騰騰的配蒜蓉包一起吃,香味份外濃郁,而且還有蟹肉絲在裏面,這個菜式成本相當高,感覺像多吃了半隻大閘蟹呢!
酸辣湯手打烏冬,非常好味!係上湯加辣椒醋,多酸小辣。手打烏冬非常煙韌,浸耐咗都唔會淋,推介!


另外加的生拆蟹粉扒豆苗,見到咁多蟹粉,超驚喜!又覺得食多咗半隻大閘蟹咁。豆苗本身價錢貴,但這裏的豆苗更加鮮嫩,是豆胚,沒有菜莖,只得嫩葉,份量也很大碟。今天的時價是$280,可以接受,食材真的上盛,味道好。鮮甜幼嫩的豆苗,配蟹粉增加香味和口感,超正!非常推介!


最後是甜品,薑茶湯圓。薑茶味道微辣,甜度淡淡的非常適中,因為還有黑芝麻湯圓的甜味配合,甜度就很夠了,喝完令喉嚨很舒服,整個人都溫暖了,秋冬吃最好不過。


總結,呢餐蟹宴雖然是淺嚐,但菜式非常有創意,交足功課,蟹粉充滿著整道菜式,$398一位其實價錢不算貴了。不過時令菜式,供應時間有限,只到12月16日,睇下有冇機會再約多啲人,再食個大閘蟹盛宴!

No comments:

Post a Comment